Gktrkzbn2020 Brcuylkn hayır canım yapmadı doktor büyük ihtimal sezeryan dedi. Sancın olur gelirsen tekrardan kilosuna bakarız çatına bakarız mesela 4 kilo 50 gr 100 gr olur çatın müsait olur normale alırız dedi. Pazartesiye kdar gelsede kurtulsam 😏 sezeryan dan korkuyorum nedense
NUMA-ALP_EKN 38+6 dayiz 3.750 kilomuz bakalim haftaya persembe gidicem hic sanci yok acilma yok rahim agzida kapali bakalim nasil olucak doktorum 4 kiloyu gecerse sezeryan dedi bekliyoruz
Brcuylkn Gktrkzbn2020 bende aynı durumdayım inşallah normal gelirler bende korkuyorum sezeryandan, inşallah pazartesiye kadar gelirler🙏
Gktrkzbn2020 Brcuylkn ben erkenden kalktım evi süpürdüm halıları fırçaladım yerleri elimle sildim 😂squat adaçayı ve hurma kısmına geçcem birazdan 😂
Tugba1tugba Brcuylkn 38 haftada banada 3700 dedi ama açıkçası ben inanmıyorum hep eksik cikiyo doğumdan sonra kilolar makinaya çok güvenme derim canm banada salı gününe sezeryan randevusu verdi ama olmiycam
Brcuylkn Tugba1tugba normali mi bekleyeceksin canım, bazı durumlarda ultrason eksik bile söyleyebiliyor diye biliyorum nolur nolmaz aklında olsun
Hamileanne Brcuylkn yakın tanıdığım bebeği beş kilo normal doğum yaptı yani olur ama kesi çok oluyor değer mi bilmem sizin kararınız
Hamileanne Brcuylkn bide kötü sonuçları var iri bebek kanaldan çıkınca zorlanıyor kol kurılma vs de olabiliyor
Hulyauygur Brcuylkn 40+5te suni sancı ile doğumu başlattık ama açılma 12 saatte sadece 3 cm oldu zorunlu sezeryana alındım. Oğlum 4230 gram 56 cm doğdu 😍❤️
-Defnee- 2011 yılında 40+2 de tam 4 kilo normal yolla doğurdum oğlumu ☺️ Allah öyle kolaylıklar veriyor ki inanın 🙏 Yeterki doktorunuza güvenin.
__meczup__ Brcuylkn tecrübem yok ama ultrason dan daha küçük doguyormus bebekler bi arkadaşım doğum yaptı o kilolarda idi bebeği ama ultrason da 4 kilo diyordu zor olmus dikisleri vardi ama normal doğum oldu
Tugba1tugba Brcuylkn normal bekliycek canm iri bebek dedikleri ne kadar arkadaşım varsa bebekleri daha zayıf dogdu en son ablama 3800 dediler bebek 3 kilo doğdu o yüzden ultrasonun yüksek olctugunu düşünüyorum