Brcuylkn 39+5 olduk ve kilosu şuan 3750 kızımın, normal doğum yapılabilir mi bu durumlarda, tecrübeleriniz var mı?
199322 Brcuylkn 2015te kizimi42+5 te normal dogum yaptim 4100 57cm'di kizim kesi ve dikis olmadi hastane doktoru 5500 demisti ve uzun boylu bir bebeginiz var dedi ama normal dogum yapaman demediler.
Rojda35 Brcuylkn Eger çatın müsaitse hiç bi sıkıntı yoksa yapabilirsin canım bende 38 gün oldu normal dogum yapalı 39 cu haftamda dogurdum bebegimin kilo 3800 dü çok şükür hiç bi sıkıntı olmadı 5 tane dikişim var sadece🙏 Sende insallah saglıkla alırsın bebişini kucagına ☺️
TwinsmomDA Brcuylkn benim arkadaş 4700 doğurdu bi problemi dikişi olmadı yengemde 4500 doğurdu. yapın müsaitse bisey olmaz insallah
Brcuylkn 199322 inşallah bi sıkıntı çıkarmadan bizim kız da gelir, ben korkuyorum da daha bekleyecek daha da kilo alacak diye😄
Brcuylkn Rojda35 çatı muayenesi yapmadılar hala bana, neden yapmadılar onu da anlamış değilim, müsair değilse boşu boşuna beklemiş olacağım, inşallah müsaittir
Seramsera Bende bir hafta oldu normal doğum yapalı iri bebekle tabi ağrılarım hala var ama olsun değer yanlızca benim dikiş yerim açıklık önceki doğumumda kaldığı için onu kestiler o yüzden bu kadar çektim yoksa çatın müsaitse yaparsın ama sana tavsiyem dr ne derse uyu zorlatma ilaki normal doğum diye bazen her işte bir hayır var
Brcuylkn Seramsera doktor daha birşey demedi çatın müsait falan diye pazartesi tekrar gel dedi bakalım inşallah o zaman netleşir 🙏
Glsm8928 38+3 de gittim 3600 kg çıktı.Doktor şaşırıyor senin karnın küçük bu kadar olamaz bunun kilosu en fazla 3300 doğurursun .Gerçekten de 7 aylık karnım var gibi 🥰 benimkinin kg sürpriz olacak 🙏
Sedaahmett Brcuylkn canım çatı muayenesinde bakiyorlar zaten. Sen normal yaparsin yada yapamazsin diyorlar. Benim oglum 39+6 da 3.915 kilo dogdu. Benim ilk doğumum oldugu icin korktum ben, ıkınamadim fazla. Bide tansiyonum düştü son dakikalarda o yüzden kesi atmak zorunda kaldilar bana.
Brcuylkn Sedaahmett normal diye diretmiycem ama inşallah olur doğal yoldan. Pazartesi tekrar gel dedi bakalım inşallah çatı muayenesi falan yaparlar ve netleşir🙏
Rojda35 Brcuylkn banada yapmadılar canım 2 ocakta kontrolüm vardı ama biz dayanamadık 31 aralık saat 9.15 te dogduk kontrolu göremedik yani ama zaten sancıların basladımı hastaneye gittin mi direk bakıyoşar attan acılman var mı diye o anda söyler zaten sana çatının müsait olup olmadıgını bende doguma giderken ögrendim acilde doktorum söyledi çatın müsait normal dogum yapalirsin diye zaten ertesi gün dogurdum 🙏
Gktrkzbn2020 Brcuylkn Aynı dertten bende muzdaribim. Bugün 38+5 oldum dün kontrolde 3900 çıktı bebeğim. O kadar ağrım vardı nst de sancı çıkmadı. Doktor haftaya kadar doğmazsa sezeryan dedi 😏