Mms06 Yine ben yine soru spekulum ile muayne sonucu kanamam oldu 8 haftalık hamileyim bebeğime bir şey olmuş mudur spekulum ile vajinal muayne olan var mı
Oezy_01 Mms06 Hamileliğin başından beri her kontrolde vajinal muayene yapıyor doktor ve hiç problem yaşamadım. Hatta az kanama olabilir sonra ama korkma bebeğe birşey olmaz demişti. Hiçbir şey olmadı çok şükür. Birazda doktorun profesyonelliği ile alakalı bir durum.
Syh42 Mms06 benimde 8. Haftada kanama olmuştu. Spekulumla bakmıştı doktor. Ama sonrasında sıkıntı olmadı. Geçmiş olsun. Kotu bir durum olduğunda şakır şakır kanama oluyor. Az biseyse Üzme kendini. Rahat ol.
Bellazarea Mms06 Kendinizi çok sıktıysanız oluyor... Benim ilk aylarda hiç olmadı sıkmadığım için ama son muayenemde (39+1) baktıktan sonra nişanımın tamamı geldi 🤷🏻♀️
Sirius223 Mms06 benimde lekelenme sonrası spekulum ile bakmislardi. Tabii baya zorlayıp spekulumu da icimde kirmislardi o ayrı bir konu sonra lekelenme kanamaya dönmüştü.suan aktif bir kanamaniz var mi? Ne diyorlar? Çok geçmiş olsun.
Mms06 Sirius223 peki spekulum bebeğe bir zarar veriyor mu rahim ağzını acıyor ya yok şu an ilk baktıklatında oldu 1 saat ama tekrar bakacaklarmış eminim yine olur
Sirius223 Mms06 sanmıyorum kuzum sen içini ferah tut. Bebeğe zararı olsa bakmazlar. Kanamaniz var mi diye bakmışlar. Muhtemelen zorlamadan dolayı kanama olmuştur. Ben çok zorlanmistim ve kırılmıştı spekulum. Eğer herhangi bir risk olsa bana bakmaya cesaret edemezlerdi çünkü plesanta previaliyim.
Bellazarea Mms06 Sanmıyorum, olsa kullanmazlar, ben yurtdışındayım ve her gittiğimde metal olanı kullanıyolar, zaten bebek kese içinde rahimde ve speculum o kadar derine gitmiyor rahat olun 🙏🏻💕
Mms06 Sirius223 o ne demek peki bilmediğim için soruyorum kanama olmaz inşallah sabah bir daha bakacaklar
Sirius223 Mms06 canım dediğim gibi kanaman belki kendini sıkıp zorlandigin için olmuştur. Bebeğe bir zararı olacağını sanmıyorum çünkü rahim ağzına bakılıyor spekulumla. Plasante previa da bebegin esi dogum kanalını kapatıyor ona deniliyor. Ve kanama riski çok yüksek bir durum.
Mms06 Syh42 ben bir de düştüm ben ondan çok korktum muayneden sonra kanamam oldu benim baya oldu bir de
Mms06 Sirius223 çok geçmiş olsun canım inşallah dediğin gibidir sıkmadım kendimi de doktor asistanları başıma topladı gelin izleyin diye sinir oldum bir de
Sirius223 Mms06 Duam seninle canım. Stress yapma olur mu? Sabah tekrar baktıklarında rahat olmaya çalış, kasma kendini. Benide durumun hakkında bilgilendir. Iyi haberlerini bekliyorum.
Mms06 Sirius223 çok şükür canım bende bebekte iyiyiz kanamamız durmuş ama takipte kalıcaz çok teşekkür ederim 😊