Tosbikim yaşam koşullarına göre değişir canım, çalışan anneler için şart, o yüzden ben bir şekilde zaten alacağım için aldım önceden ama kimisi hastanede daha ilk gün ihtiyaç duyabiliyor, ilk gelen sütlerin boşa gitmemesi, süt gelmesi için de işe yarıyor.