Tucem Ben birçok öneriyle çift taraflı elektrikli mamajoo aldım.henuz kullanmadım fakat birçok özelliği ve özellikle dışarıda biyerde elektriğe gerek duymadan da süt sagilabilmesi çok önemli.
Bsrbkts Senaocl lansinoh indirimi 14subat olarak aklımda kalmış e bebekte. Ama mochi gibi sabit fiyatlı degil. Ara ara farkli yerlerde indirime girdigi oluyo
zhrszcylcn miine çalışıyorsan makine çok lazımsa kesinlikle elektrikli olanı ama çok lazım değilse manuelde iş görür
NaimeYilmaz Senaocl [silindi] yazısı sayfayı yenileyince düzeliyor. Yükleme sırasınsa oluşan anlık bir hata.
Mommy34 miine bende çalışmıyorum o yüzden Manuel almayı düşünüyorum. Çalışmaya başlarsak elektrikli o zaman düşünülebilir :)
Tusubasa miine canim bende çalismiyorum ama süt gelmiyor geldikten sonrada belirli bir süre bebeğin çenesi kuvvetli olmuyor ve çekemiyor o ilk sütler neredeyse boşa gidiyor 🤦 o yuzden pompa çok iş görüyor ama elektriklisi manuel çok yorucu ve pek iş görmüyor.
ozlem_1990 Senaocl manuel sütü çok olan ve göğsü iri olanlar için pek işe yaramıyor ve yorucu oluyor. Ben ikinci gebeliğim şuan Lansinoh elektrikli tekli göğüs pompası aldım. Çekim kuvveti ve göğsü kavraması güzel. (iri göğüslü ve sütü olanlara) tavsiye ederim 😊