Evinttnc İstanbul daysanız şişli de echomar ı tavsiye ederim normal muayenede falan zorlanıyorum ben burda anestezi verilmiyor iki kez çektirdim ve sıkıntı yaşamadım çok memnun kaldım. Ama bildiğim devlette de çekiliyor niye sadece özelde çekilsin ki