Evinttnc çünkü fiyatı her yerle aynı ki benim ilk yaptırıp bir sürü acı cektiğim yer daha pahalıymış. Aynı olmasına rağmen inanılmaz kaliteli ve iyi teknolojiyle sıfır acı ve şipşak biten bir işlem. Beni yönlendirende tüp bebek doktorumzdu. Bence iyi bir yerde yaptır benim ilk yaptığım boşa gitti üzerine o kadar acı cekmiştim sonra echomara gittim ve çok kolaydı. Öncesinde yaşadığım tramvayı atlatmam bile çok uzun sürmüştü