_tugbaa son 20 😅 korkuyorum şu an için benim de normal ama annem sağolsun asla yapamayacağımı söyleyip duruyor. Neyime güvenmiyormuşum normal için canım çok tatlimismmis mis..... bu gun biraz tartıştım ne olur azıcık teşvik etsen diye. Ama yoook nerde illa sezeryan ol diyor. Ablalarımın hepsi sezeryan oldu o yüzden hiç normal tecrübesi de yok cevremde doğru düzgün bir annem var işte. Onun bu baskısı beni korkutuyor. Onun dışında arada kasıklarıma ağrılar vuruyor. Bazen yapamayacağım galiba diyorum sonra geçiyor 😅