Benim oglum 8 yasini bitirmek uzere ben dogum yaptigimda 9 yasinda olacak masallah dersini herseyini kendi yapiyor bnden hic birsey istemez smdi 4. Ayima girmek uzereyim cok memnunum halimden onada yeterince ilgimi alakami verebildim buyuk oldugu icinde hic kiskanclik yapmiyo bn gayet memnunum ikiside kucuk olsa basedemezdim gibi geliyo