Alydemir SAH35 bizde 9 a bugün girdik ama midem bulantım iki hafta önce başladı ve geçmedi midem sürekli kazınıyor sürekli birşeyler atıştırıyorum çok şükür başka zorluğu yok miniğimin 😇
Pnrr06 Alydemir O mide kazınması bende de var yemedigim zaman da bulantı yapıyor bazen utanıyorum o kadar çok yemekten bazen de yeter artık daha yeni yedim diye sinirleniyorum ağzım yoruldu 😁😁
Aysgul SAH35 çok kusmalarım var oyuzden ilaç kullanıyorum gunduzlerı kafamı yastıktan kaldıramıyorum akşam iyiym zor yıyorum midem agrıyo kazınıyo ağzımın tadı yok böyle kötü gecıyo
SAH35 Aysgul dönem dönem oluyor canım ya bende 6. Haftadan 9 A kadar baya kötüydüm yeni toparlanıyorum
Rabiakk SAH35 9+6 yım ben de 5. Haftadan beri mide bulantısı kusma halsizlik ne zaman geçecek diye sabırla bekliyorum yemek içmek hayal oldı resmen 😔
Gulbeyazk Benimde 9+2 biraz bulantim geçti ama kaşık ağrılarım baya var tabi takviye olarak progestan alıyorum 12. Haftada rahim muayenesi olup dikiş atılacak nasipse çoğunlukla yatış pozisyonundayim