kubraersin50 SAH35 selam canım 9+4 günlüğüm göğüslerde hassasıyet var bazen de kasıklarıma Ağrı giriyor bulantım zaten hiç bi zaman çok olmadı senin nasıl gidiyor 😍
demet56bungl SAH35 bende 9 haftqligim ne yalan söylim.ona bisey olucak korkusu var hep icimde sonra karnima bakiyorum gün ve gün büyüyen karnımımi görünce korkularim azda olsa geciyo mide bulantim cok var
Seda5959 SAH35 merhaba 9+1 günlüğüm🤰 gayet rahat geçiyor ama 1 2 gündür mide yanmam var neden acaba bilmem🤷♀️
UrasEgeninannesi SAH35 9+2 olucaz. Bel ve karın ağrılarım oluyo hafif bulantım oluyo. Çok şükür şiddetli şikayetlerim yok. Progestan a devam sadece. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 👶🏻❤️🧿
SAH35 kubraersin50 selam canım benimde çok fazla bulantı vardı şuan yok hafif kasık karın ağrısı var korkuyorum bende neden bulantı geçti diye
SAH35 Seda5959 normal canım bende de oluyor ara ara yediklerimizden sanırım yağlı baharatlı yiyecekler neden oluyor diye düşünüyorum
kubraersin50 SAH35 en son ne zaman doktora gittin canım benimde 6 ve 7. Haftada olmusru bulantım geçince doktora gşttşm olabillir geçebilir demişti bi sıkıntı görmedi
Pnrr06 9+4 sorunum Allaha şükür yok göğüs hassasiyetim geçti, mide bulantim fazla değil sabah 1 tane metpamid içiyorum onunla geçiyor aslında pek hamile gibi değilim oda beni endişelendiriyor
SAH35 Pnrr06 kesinlikle bende öyle hissediyorum sanırım bu haftalarda belirtiler kayboluyor gibi oluyor bugün biraz karnım ağrıdı onun haricinde iyiyim ama korkular geçmiyor
Seda5959 SAH35 aynen evet olabilir yesen olmuyor yemesen olmuyor 🙈 çok şükür hiç mide bulantım felan olmadı böyle giderse rahat gecicek gibi görünüyor 😊
Pnrr06 SAH35 ağrı bazen bende de oluyordu hamilelikte gaz olduğu için dedi doktor bende onu kefir içerek aştım
Angel2 Benimde bulanti en basta oldu ilac kullaniyorum iyiyim hafif besleniyorum yoksa mideme dokunuyor yanma oluyor suan iyiyiz cift yumurta ikizlerini bekliyorum bir oglum daha var ilerisi icin telaşlıyım ..
13092020 Güzel gidiyor ben de 8+5im. Mide yanmam var kaç gündür .Kasıklarımda arada seyirme oluyor kızlar normal midir ?
SAH35 13092020 kasıklarda ağrı olması normal doktorum uyarmıştı beni ağrılar olabilir hatta adet olucakmışşsın gibi ağrıların olabilir sakın Korkma diye