Ya ben anlayamıyorum bu anne baba görümceleri insan oğlunun eşiyle mutlu bir yuva kurmasını istemezmi her konuda destek çıkmazmı niye huzur bozmak için ellerinden geleni yapıyor bu erkek annnelerinin bazıları ne geçiyor ellerine resmen sizinle Zıtlaşıyor kıskanıyor belkide paylaşamıyor yarın
Birgün bebek dünyaya gelsib o zaman napacaklar kimbilir keşke başka yere taşınma imkanınız olsa dicemde anladığım kadarıyla hayatta müsade etmezler senin yapcağım tek şey eşine ailesi hakkında olumsuz birşey söylememenn ve yalandanda olsa eşinin ailesine yanaşman canım zıtlaşma sevmediğini belli etme kendi evindeki huzurdan olursun