Misssimsek ama şöyle bisey canim herkesin durumu farklı amasyada hastane bi tane ve bem guvenemiyorum bide normal dogum olursa 9 ay sizinle ilgilenen doktor dogum yapacaginiz gün nöbetçi degilse baska doktor giriyor dogumunuza ve bu bende kasilma sebebi özel hastanede yok burda malesed ve dogumum eylüle denk geliyor benim annem malesef doğumdan sonra amasyada dogum yapsam yanima gelemicek kardesim okula gidicek tam okullarin acilma zamani ve kardesim küçük ayriyeten babam polis ve tam lojman haklarinin bittigi zaman tasinma zamanlari oyuzden mecburen ben esimle memlekete gidip dogumu ord yapicam ve 4-5 gün kalip evimize döncez ve yine basbasa olcaz bebegimizle birlikte yine evimde rahat olucam yani baba evimdede kaldigim sure 4-5 gün olcak o araliktada sıkılıp bunalacagimi sanmiyorum çünkü ayri odamiz olcak