Kızlar ben kayserılıyım esımın ısı dolayısıyla tekırdagında yasıyorum 23 haftalık gebeyım Dogumu annemlerın kayınvalıdemlerın yasadıgı kayserıde mı yapsam burdamı sızce mantıklı olur esımın 10 gun ıznı olcak bıde dogum öncesi gıtmem gerekıcek son ayda gıtmem tehlıkelı olur dıye esımı burda yalnız brakmalı mıyım yoksa evımızde mı yapmalıyım annem gelır yanıma ama 15 20 gun en fazla kalabılır ramazana yada ramazandan hemen sonra dogum cok kararsızım bebekle dönmem tekrar zor olurmu 🤷♀️