Dibeee Kızlar 280 liraya kızıma eve oglum birsürü sey aldım yazlıkkıslık eve gidince foto atarımsizlerde aldıklarınızıatın görelim😊 gercekten pazardan ucuza geldi hersey
Nehir66 Dibeee Mrba bizde eşimle e-bebekte kızım için alışveriş yaptık 🛒 🛍 26+1 haftalığız bu arada 1200 tl kadar kıyafet zıbın mama sandalyesi bornozu herşeyi sonra yeni doğan için hemen hemen herşeyi aldık kızıma😍fiyatlar da uygundu 😍
anneadayi_ Dibeee kışlık tulumlar 49 TL yaziyo siz hangi kışlık tulumu aldınız ben o fiyata hiç göremedim ,🙄
Dibeee Zehra321 tabi canım kısılık uyku tulumu 15 tlye geldi normalde 60 a falan alırsın bebek zıbın altlı yanlı cıtcıtlı 2 bucuk tlye baya indirim vardı
Sinem91 Sevi bebe reflü yataklı babynest aldık bizde 200den 140a düşmüştü bugün de jokerde emzirme ürünlerinde çok güzel indirim vardı
Pureloveee Dibeee ay tüh geç kaldım ben Şubat ayı boyunca sanıyodum yarın itibariyle bitmiş oluyo yani🤷🏻♀️
Dibeee Pureloveee yok canım subat ayı boyunca hergün farklı ürün bugun tekstili yarın Baska bişey Bi gün oyuncak öyle oluyor siteden al alabiliyorsan 12 ye kadar
Cherry5 Ben de joker indiriminde kiinde marka süt saklama poşetlerini, ara adaptörlerini ve biberonu aldım. Aylardır takip ediyordum ilk defa indirime girdi kiinde marka 🥰
Gamzenur60 https://imgyukle.com/i/nyNlSH https://imgyukle.com/i/nyXkUP Bu ikisini aldım elbisenin fiyatda normalde 139 tl Ama ikisini toplam 120 tl ye aldım çok güzel indirim var