Sbl91nht Ecmelbeyza hayır canım yapısıklık yada enfeksiyon öyle bi belirtisi yok bu durumun tecrübe edinmiş biri olarak tek belirti gebe kalamamdı onda dafilimle görendik zaten
Ebrarbebek66 Ecmelbeyza canim benim ciftrahmim çıktı ve yapisikti ortası ben ameliyat oldum canim hemde iki defa adetliyken cok ama cok agrim oluyordu ve igne vurunmadan gecmiyordu o kadar agrili oluyordu ki anlatamam