Mlke Rabia53 ben burda çok farklı yorumlar duyunca korktum anestezili 600 tl ye özel bir klinikte çektirdim kasımda , uyandıktan sonra hiç ağrım olmadi kahve renginde damla halinde 1-2 kanamam oldu zaten filmdede allaha şükür herşey normal cıktı canım
Ebrarbebek66 Rabia53 canim bende cekindim hemde aneztezi olmadan bende 400 TL ye cekindim sadece bir sıvı veriyorlar icine o zaman yanma oluyor ama öyle dayanilmayack gibi bir agri degil yani sonrasinda bir iki gün lekelenmem oldu o kadar abartilacak birsey yok yani icini ferah tut
Gizeminik Rabia53 çekildiğin yer çok iyi olması lazım anestezi almadım hiç ağrım sancım lekelenmem olmadı normal gün akışıma devam ettim
Yaman Rabia53 benim çok ağrım oldu cnm 3 kere ilaç salındı bi kere daha olsaydı bayilcaktim kanamamda oldu
Rabia53 Mlke Ebrarbebek66 Gizeminik anladım kızlar bende adetimi bekliyorum doktorumla görüşüp adet bitiminde çektireceğim nasipse. Anestezili düşünüyorum. Bursa da görüntüleme merkezinde
Gizemmmmmmkync Rabia53 canım anestezi için o kadar para verdiğine değmez ben çok korktum anestezimi çektirecektim iyi ki yapmamışım diyorum 10 saniyelik bir karınn ağrısı çok basit bence anne olmak istiyorsak böyle basit şeyleri kabullenmeliyis 😊
Ecmelbeyza Ebrarbebek66 siz de tüpler kapalı mıydı ya bende evhamlandım da acaba var mıdır bende de. Nasıl şüphelenmeliyim ya da ağrısı oluyor mu
Sbl91nht Ecmelbeyza tıkalı yada bi sorun varsa bunun belirtisi olmaz canım sadece rahim filminde görünür
Ebrarbebek66 Ecmelbeyza canim benim ciftrahmim çıktı ve yapisikti ortası ben ameliyat oldum canim hemde iki defa adetliyken cok ama cok agrim oluyordu ve igne vurunmadan gecmiyordu o kadar agrili oluyordu ki anlatamam
Aslannn Rabia53 geçen yıl iki kere cekdirdim agri olmuyor sadece ilaç verirken kasıklarda basınçlı suyu hissediorsun o kadar
Sbl91nht Rabia53 2 ay önce çektirdim hemde özel bi klinikte 600 tl ödeme yaptık benımle telde konuşan kadın hiç agrı yok sadece hafif adet agrısı o yüzden uyutmaya gerek yok demişti bende tamam dedim fakat masaya yattım sıvıyı içeri verdiler eyvahlar olsun kısa süreli bi agrı ama öyle böyle yaşamadım yani kendimi Ağrı’dan kaçtığım için karın kaslarımda agrı oldu ve eğilip kalkamıyordum ama herkeste aynı olucak değil çünkü benim sol tarafımda sıkıntı oldu kasmaya bağlı tüpten sıvı geçmedi o yüzden baya uğraştı
Sbl91nht Ecmelbeyza hayır canım yapısıklık yada enfeksiyon öyle bi belirtisi yok bu durumun tecrübe edinmiş biri olarak tek belirti gebe kalamamdı onda dafilimle görendik zaten
Yaman Gizemmmmmmkync evet doğru diyosunuz bnde cektirmistim anestisiz çok ağrım oldu bayilcaktim nerdeyse ama kötü bişey çıkmadı sonunda
Esraabulut Kızlar rahim filmi çekilmenin zamanı varmı yani adet bittikten sonra olmalımı illa ? Yoksa her zamn çekilirmi
Mehtapakgl Esraabulut adet biter bitmez kuzum. Beni hemen çağırmıştı 5 ağustosta bitti 6 da çektirdim.
Esrazeynep Esraabulut siz görüntüleme merkezinden gün almak için aradığınızda soruyorlar reglinizin gününü ve bittikten birkaç gün sonrası için randevu oluşturuyorlar. Yumurtlamadan önce çekilmesi gerekiyor. O ay korunmayı tavsiye ediyor doktorlar.
Mormenekse34 Tuplerde tikaniklik vs varsa ciddi agri yasayanlar var, ben 400 tlye uyanik cektrdim sukur acik cikti hic bsy hissetmedm. Hekimoglu findikzadede Yani biraz sansa kalior olur da tikaniklik kapali olma durumu varsa kanama ya da agri olacgi kesin