Rumeysaaa67 Merhabalar pazartesi 39 haftalık oluyorum sezaryen olucam hem korku hem mutluluk var ilk gebeliğim 👶bebeğim iri oldugu için mecuburi sezaryen🙏🙏
Hamileanneler_25 Rumeysaaa67 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canm benimde haftaya cuma sezaryen bende korkuyorum bir yandan kavuscm için mutluyum karmakarışık duygular heycan yapıyorum şimdiden düşündükçe
Gzd_ Rumeysaaa67 bende Pazartesi sezeryan oluyorum aynı problem bizimki de iri 😁 artık günü belli diye mutluluktan uçucam
Felipe Rumeysaaa67 benım de salı günü canım . Makat geliş oldugu için zorunlu sezaryen olacagım. Süt yapıcı olarak yanımıza ne almalıyız bir bilgin var mı acaba bnm de ilk gebelik
Rumeysaaa67 123- bnde 7.30 da hastanede olucam devlete gidiyorum kaçta alırlar bilmiyorum inşallah sağ sağlim bebeklerimizi kucağımıza alırız🙏🙏❤️
Asel04 Hayırlı sağlıklı bir şekilde doğumlar diliyorum🙏 birdahaki pazartesiye bende giricem🙏4.olmasına rağmen son 1haftam kaldığı için stresten korku heyecan sınır herşey var🤣🙈
Rumeysaaa67 Hamileanneler_25 bnde çok heycanlıyım Allah yavrularımıza bize yardım etsin sağ sağlim ağrısız acısıx doğum olsun🙏🙏
123- Rumeysaaa67 Aminn ıns bende devlet hastanesine gidiyorm 8 de orda olucam tahlillerim yapılcak ardından doguma alıncam ıns ıns çok beklemeden doguma alınırz
SevdaLinkaaa Felipe Bol su.🌸Sık sık emzirmek .🥰 Rahat gaz çıkarmak için de kayısı kompostosu . Moralinizi yüksek tutun ,sütüm gelmeyecek diye düşünmeyin .♥️Şarıl şarıl sütleriniz olsun inşallah miniğe .😍🤣
Gzd_ Rumeysaaa67 4 kilo civarı dedi doktor 4 kilo da çıkabilir 3500 da olabilir dedi garantisi yok dedi ama göbeği çok büyükmüş 41 haftayla uyumlu riske atamam dedi senin ki kaç kilo bu arada Zonguldaklımısın 🙂
SevdaLinkaaa Rumeysaaa67 Hiç korkmayın ,inşallah gelir ,plasenta vücuttan ayrılır ayrılmaz başlıyor süt üretimi ,şu an göğsünüz sert ,yumuşak olmuş önemli değil .🥰
123- Rumeysaaa67 aynen bende öyle hemen alsınlar öğlene kadar baya toparlams oluruz bı kızım daha var en azından gelene kadar beni kötü görmez etkilenmez