Melikekpln merhaba sevgili mesela annesi... herkes anne çoğunlukla dünyada , ama kaç kişi bir meleğin annesi olabilir ? Olabildi...? Bunu Allah kime nasip etti? Şimdi herşey o kadar yeni o kadar taze ki, acınla baş başa kaldığında anlayacaksın asıl canının yarısının yokluğunu. Ama asla kendini cezalandırılmış hissetme ve asla keşke hastaneye erken gitseydim keşke o gıdayı tüketmeseydim keşke o gün oradan geçmeseydim gibi şeyler düşünme eğer tek bir nefeslik hayatı olsaydı onu biz ne kısaltabilir ne uzatabiliriz. Rabbimden herşey. Cennetle müjdelendin sen.. sabret keşke deme isyan etme. Belki söylemesi kolay diyeceksin şimdi ama seni çok iyi anlıyorum 9 ay önce bende kızımı kaybettim 30+1 de doğdu sevmek koklamak sonra onu içinden uğurlayamamak ne çok iyi biliyorum . Sadece sen ikinizin kaderini değiştiremezdin bunu bil ve hiçbirşey için kendini suçlama. Allah sana zulmetmedi. En sevdiğini kulu peygamber efendimizin kaç evladı böyle vefat etti... Annem olmadan ben cennet kapısından girmem diyen bir çocuğun var artık senin. Allahım en hayırlı zamanda meleğinle seni kavuştursun inşallah cennet bahçelerinde.