Melikekpln allah sabır versin :( çok üzüldüm:( bende 2 kayıp yaşadım ama allah sabrını verdi inşallah yerinide doldurur. Dua edin sizin elinizden birşey gelmezdi. Allahın takdiri.
Kaburga ağrısı bende yaşıyorum 2 haftadır şiddetli bir şekilde uyurken nasıl bir ağrıydı yaşadığınız ayaktaykenmi oluyordu?