Esra33 canım bizim doğum haziran sonu inşallah.. Ben henüz hiç kıyafet almadım sadece bi kaç müslin bezi hoşuma gitmişti ondan aldım ve bebek bakım çantası... 🙂 Ben kanama geçirmiştim 12haftalar civarı o zaman düşük tehlikem vardı almayı bırakmıştım devam da etmedim hala🙂