Öncelikle geçmiş olsun ve inşallah uzun süre yaşamazsınız ☹️ Çok çok zor bir süreç kendimden biliyorum ve ne yapsam ne yesem geçmedi bir zamanı var ve kendiliğinden gidiyor malesef.Ama sizde işe yarayan bir şeyler olabilir mesela çubuk kraker veya doktorun yazacağı bulantı ilacı gibi.midenizi boş bırakmamaya çalışın bir de