Serrax yarın tekrar kanda baktırın beta değerinizin her gün yükselmesi gerekiyor. Daha çok başındasınız, kese , kalp atışı görülmeyebilir. En net alttan muayene ortaya çıkar , kanamanız olduğu için bakmamışlardır. Acele olumsuz düşünmeyin. Ve tek doktorla da yetinmeyin. Benzer olay yaşadım. İlk doktor kalbi atmıyo demişti nerdeyse aldırcaktım. Baska doktora gittim kalp attışını dinletti. Şuan 18+2 deyim. Allah hepimize hayırlı evlatlar versin. Siz de olumsuz düşünmeyin ☺️