baharcpt Serrax O belli olmuyo canım doktor ultrasonda görür sadece düşük olup olmadığını. Benim sadece 2 damla gelmişti minicik doktora gittim düşük başlamış dedi düşün. Azıcık kandan. Bazılarınada kanama olmasına rağmen doktor düşük kanaması değil diyebiliyor. Yani sadece ultrasonda görebilir.
Hanifee1273 Serrax ben 5 haftalıkken keseyi görmüştüm ,kimyasal gebelik olabilir ama acele etme keseyi görmek için iki hafta daha bekle bence
Nese_krc Serrax sen doktora git hemen muhtemelen Protestan başlar olası düşüğü önlemek için, düzenli kullanırsanda bisi olmaz insallah ama doktorunla irtibat halinde ol
Serrax Kese görülmedi kızlar. İdrar testini 2 kez yaptım ilkinde silik diğeri 5 gün sonra koyuydu. Anlamıyorum gerçekten😔 radyoloji ne diyecek bilmiyorum bakıcaz haber veririm
[silindi] Serrax benim ablamında öyleydi 8. Haftada gözüktü kesesi kalp atışları çok sonradan duyuldu şuan ablam 18 haftalık erkek çocuğuna hamile çok zorlu başladı yola ama şuan çok iyi seninde inşallah bişeyin yoktur canım 🤲🏻
Serrax [silindi] ya inşallah benim de sıkıntım olmaz😔 çok gerginim sıra bekliyorum. 3 ay önce de kalp atışı yok diye kürtaj olmuştum çok zor bir süreçmiş gerçekten
Sinem67 Serrax dersten cıkar cıkmaz doktorunuza gidin belki önlem amaclı progestan veya iğne verir. İhmal etmeyin biz burdan ne desek bos kanama nerden kaynaklı bilmiyoruz her akıntı düşük değil yerleşme de degil değişiyor
cerrah61 Serrax alttan muayene etti mi peki kuzum bu haftalarda herkesin karından gozukmeyebiliyor kese ben 9.haftaya kadar alttan muayene oldum keseyi de kalp atışını da o şekilde alabilmistik karından gözükmüyordu hiç bir şey. Hayırlısı olsun hakkında inşallah
2prens Serrax umarım herşey yolundadır hafif kanama ve ağrı normal olabilir ağrı şiddetleniyor ve kanama artıyorsa önemli doktor en doğru cevabı verecektir Allah korusun sizi de bebeğinizi de
Aydan123 Serrax canim benimde 17 haftamda kan geldi coook korktum ne kadar agladim biwey oldu sandim doktora gittim duwuk tehlikesi var dedi yatak rejimi yazdi bana ilac falan yazdi bi suru halada oyle yatakdan cikmiyorum Allah yardimcin olsun hemen doktora git bence
Serrax Radyosyandaki doktor da net göremedi bir karartı var emin değilim dedi. Doktordan çıkıp bi test gene aldım bu sefer erken gebelik testlerinden direkt saniyesinde pozitif çıktı. Kafayı yicem 3 testin 3ü de mi yanlış. Kan sonucum 2 saate çıkacakmş
cerrah61 Serrax canım yukariya da yazdım muayeneni alttan mi oldun vajinal ultrasonun bu haftalarda faydası var karından baktıkları için mi göremediler acaba?