Merhaba bayanlar benim doğumum nisan ayında olacak nasipse , Pendik bölge hastanesine gidiyorum zamlı fiyattan olacak doğumum itiraz etmek istiyorum resmen ya sonuçta başından beri oraya gittim eski fiyattan yararlanamıyormuşum bari yeni fiyat üstünden indirim yapın . Sizin hastanelerde durumlar nasıl hamişler