Nehir66 Nese_krc gayet normal yemişsin canım öğle yemeği Yok bizde sabah 10 yada 11 gibi kahvaltı akşam da 6-7 arası akşam yemeği☺️
Pembepanterr Nese_krc normal gibi aslında 😊ama ben bu saydıklarını bi öğünde yesem bütün gün işkence olur sanırım bana herşey şişkinlik yapıyor mecburen herşeyde azcık yiyip bırakmak zorunda kalıyorum 😊