Az önce öğlen yemeğinde domates çorbası, taze fasulye, az bulgur pilavı(yarım porsiyon) ve cacık yedim, ekmek yok, cok mu yemişim😢 midem şişti sanki dünyaları yemişim gibi, hep böyle oluyor gebeliğimde normal mi🤯 siz öğlen menüsünde neler tercih ediyorsunuz ??