smeyyehakan_
ben varım canım. Ben hamileliğimiz öğrendiğimde sanırım 7 hafta falandı. Ben en riskli dönemdeydim ayrıca. Hayatım boyunca bir dişim apse yapmamıştı. 20 ilk dişim apse yaptı. Gece ağrılarla başladı ve benim ağzım kapandı. Ağzımı açamıyordum. Gece acile gittik bana 650 mg bi antibiyotik yazdı ve şunu söyledi. Senin vücudunda apse olması da çocuğa zararlı. Ve biz ikisinden birini tercih etmek zorundayız dedi ve antibiyotiği verdi. Baktık ilerleme yok 1000 mg ile bi kaç gün içerisinde geçti ağzımda yavaş yavaş açıldı. Ağrı geçince ben hemen bıraktım. Çok şükür 19 haftadayız bir sıkıntımız yok gibi görünüyor.