Benim de ilk hamileliğim. 8, 9.haftaya kadar baya kaşınıyordum. Hatta izleri hep kaldı. Hep yara oldu. Sonra kaşıntı geçti. Şimdi 38 haftalığım. Bacaklarım bu aralar kaşınıyor. Doktoruma söyledim. Bacakta ödem oluyor, ondandır dedi. Kolestaz olsa dayanamazsın avuç içlerin çok çok kaşınır dedi. Kolestazda sizi hayattan bezdirecek gibi kaşıntı oluyormuş 🤷🏻♀️