Elfcelik Merhaba anneler 3 aylık hamileyim. Hamileliğimin başından beri göbek altı, bel bölgesi, göğüs boyuna yakın bölgede ve sırtımda kaşıntılar var. Üçüncü ayımda iyice rahatsız etmeye başladı. Sırtımda sivilcelirimde arttı. Benim gibi durumda olan varmı?
Deletedmom137 Elfcelik benimde üçüncü ayımda acaip kaşıntı başladı sırtım bacaklarım falan geçiyor arada anlayamadm bnde
Tubina Elfcelik kolestaz diye bi rahatsızlık var hamilelikte ortaya çıkan, doktora söyleyin gerekli tahlilleri ister, çok önemli ihmal etmeyin
NisaMomy Elfcelik bendede kolestaz var ama ben 6 aylığım ve göbeğimde şiş baya tabi doktor çok ilerlemediğini ve nemli tutarsam geçiceğini söyledi tabi bende sadece karın bölgesinde var kızarıklar kaşıntı🤷♀️
Elfcelik Yildizim hayır baktırmadım malesef ilk başlarda normaldir diye fazla eahatsız olmadım şimdi çok rahatsız oluyorum
Elfcelik Deletedmom137 bu kadar erken çatlak kaşıntısı faln olmaz heralde dimi! çünkü bana çatlayacaksın ondan dediler :( bu kadar erken bana biraz saçma geldi
Deletedmom137 Elfcelik yani bende öyle düşündüm sırtımızında çatlayacak hali yok bence 🤭😂 bugun doktora gidicektm bakalım bi sormayı düşünüyorum
Gulsahim Elfcelik yok kuzum çatlak tan değil bu dün happy mom da okumuştum sanırım ilk hamileliklerde çok olurmuş alerji gibi bişeymiş ama ihmal etme doktor Bi görsün 😇💕 geçmişler olsun
Hlyrdvn Bende 34 haftalık hamileyim son 1 haftadır bende de başladı tüm vücudm kaşınıyo bugün doktora gideceğm inş önemli bişey yoktur😔
Gnl123 Elfcelik Ben 4 ayımda,kulaklarım kaşınıyordu,kaşıdıkca sepkiler oluyordu,ve kulakların şişmişdi,1 ay kadar devam etdi,dyanılmaz bişeydi,😖😩
YagmurZ Benim sirtim kasiniyordu doktor tahlil istedi degerlerin normal hamilelige bagli kasinti dedi merhem verdi surduk merhemi ama hic ise yaramadi zamanla kendi kendine azaldi kasinti
Elfcelik YagmurZ işte benim de öyle sırtımda inanılmaz kaşınıyo kaşıdıkça daha çok kaşınıyo uykularım bölündü artık 😔😔😔
YagmurZ Elfcelik zamanla azalir diye dusunuyorun ozellikle geceleri kasiniyodu benim de cok sinir bisey
Mlkdurna Elfcelik bende o yapmıştı vücufum dökülmüştü resmen yagı bıraktım 3-4 gün sonra yavaş yavaş geçti bence ara ver bi ondan oluyodur . geçerse hiç kullanma o yagı .