Ciida67 Tamamen doktorun kendi dedikleri üzerinden konuşuyorum, komplikasyon yaşıyor olmaları ile tıbbi gerekçesi olmaması çelişiyor. Böyle bir risk varsa sebep de vardır. Gerekçe yoksa gerek de yoktur. Doktor biraz sezaryen seviyor olabilir mi? Ben olsam başka görüş de alırdım. İri bebek riskini anlıyorum ama bunu ilk kez duydum açıkçası.