Bsrlmnemr öncelikle hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza. Benim 8.haftadan 12. Haftaya kadar her sabah mide bulantım oluyordu ama iştahımda bi azalma olmadı. 12. Haftadan 20. Haftaya kadar düzenli bir şekilde haftada 1 gün olmaya başladı bu seferkinde gün boyu sürüyor ve su dahi içirmiyordu ertesi günü hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam edebiliyordum. Şuan 21. Haftadayım şükür bu hafta hiç yaşamadım umarım da yaşamam çok zor 🙏