Toprakkkk Bsrlmnemr 6.haftada başladı 4. aya kadar şiddetli şekilde devam etti çok kilo verdim şimdi 28 haftadayım son iki haftadır ara ara mide bulantısı tekrar yaşıyorum 🥴
Mom46 Bsrlmnemr 10.haftamda başladı 15.haftamda bitti şuan 25 olcaz ama ara ara yine bulantı ve kusma hissi oluyor ve hamileliğim çok zor geçiyor 🥴🥴
Mervettas Bsrlmnemr 8.haftadan itibaren midem kötü olmaya herseyden tiksinmeye başladım bikac hafta sonra kusmaya başladım 37+5 hala ara ara kusuyorum ama o tiksinmelerim geçmişti hamileliğin ortalarında tam hafta veremicem ama 🤷🏻♀️
Nursimali Bsrlmnemr mideyle alakali sikinti hic gecmiyorki hamilelikte ilk aylar bulantiydi simdi hazimsizlik mide yanmasi sikayetleri basladi bende 🤷♀️
Sltnzlm Bsrlmnemr kızımda tek belirti karnım büyüyordu diğer türlü hiç şikayetim olmadı kusma tiksinme aşerme yorgunluk hiçbiri yoktu. Oğlumda biraz da uykucu yorgun ve halsizdim son aylara doğru karnımın alt kısmında sızılar oluyordu. Diceğim o ki her bünye her hamilelik aynı olmuyor. 💖🌸
Misssimsek Bsrlmnemr 8.haftada falan başladı cok şiddetli değildi 14 gibi geçti suan 16 olduk ara ara yine bulanıyor sabahları hafif hafif. 3 gün yoksa 4.gun var bulantı. Sonra bi 2 gün yine yok gibi öyle gidiyor..
[silindi] Misssimsek aynı bende öyleyim gecti desem gecmedi keske geçse geri kalan günlerimizi doya doya güzel gecirsek bebişlerimizle🤰🏻
DilekD Ben 38.haftaya girdim. Şükür hiç mide bulantım olmadı. Hatta ablam hamileliklerinde hep mide bulantısı yaşar. Bana sinir oluyor, bu nasıl hamile, niye midesi bulanmıyor diye 😁😁
[silindi] 6haftamda başladı resmen yatak döşek yatırdı asla birsey yedirmedi elmadan baska suan 16 haftalığım ilacı son zamanlarda bıraktım kusuyorum ara ara devam suan ama ıkı güne bir cıkartıyorum herkesin hamileliği farklı doya doya düşünmeden yemek için gün sayıyorum
Bebiskomm Bsrlmnemr 25+1 hamileym bir kez bile kusmadım bulantı yasamadım.hcbiseyden tiksinmedm yemek vs hersey yaptm.bebegm erkek merak edersenz 🎈
Misssimsek [silindi] ay valla deli diyebilirsin ama midem bulandikca mutlu oluyirum 5 sene bekledim bu bebegi simdi her belirtisin de mutlu oluyorum. 🙈🙈🙈
NisaMomy Bsrlmnemr 22+5 oldum 8. Haftadan beri çekiyorum arada gidiyo bir kaç gün sora gene geliyor🤷♀️
Tugcem92 Bsrlmnemr toplasak en fazla 3 hafta oldu. O da çok çok az beni hiç etkilemedi diyebilirim. 11haftalıkken bıcak gibi kesildi zaten. Şimdi 30 haftalık olduk çok şükür hiçbir sorun yaşamadan bugüne kadar geldik 🙏🏼
Ztbr Ftrhn bende ilk hamileligimi öğrendiğimde adet gecikmesi sayesinde öğrendim ve tatildeyim eşime hep kesin boş gebelik bak hiç bwlirtim yok diyodum 🙈 ilkini felaket gecirince şuan 35 haftalık olduk bile😂 kipirdamasa yok gibi yani🙈