Zynpmasalim 55 gun önce genel anestezi sezaryen oldum hastane önlüklerini giyip odadaki uataga yattim aşağı indirdiler kesimhaneye indik (çok soguktu)🤪😂 sonra ameliyat masasına geçtim anestezi teknikeri serum falan bağladı kilom soruldu anestezi ilacı ona gore veriliyor enson vücudum elektriklerniyordu gözlerimi falan zor açıyordum doktorumun hazir misin dedigini hatorliyorum bende gerisi yok cok korkuyordum bende 😂 uyanma odasinda ağrı duymadan uyandim yani ay ölüyorum agri kesici demedim bogaz ağrısı oldu ama entübe yapılıyor oda bogaz ağrısı yapıyor ama geçici bir sure bekledim aşağıda ogun cok yoğundu 12.12.2019 doğum yaptım çünkü odaya ciktim cok geç cikmamisim odaya geldiğim gibi serum ağrı kesici bağlandı kum torbası konuldu bebek hemşiresi geldi oğlumu emzirdim 6 saat yemek yok 6 saat sonra hemsire gelip sizi temizliyor üstünuzu giydiriyor sondaniz cikiyor yürümek icin kalkıyorsunuz o asama gerçekten bana zordu refakatci olarak eşim kaldi cok yardımcı oldu tuvalete vs onun yardimiyla oturdum ilk bende kan kaybı cok oldu oyuzden tansiyon düşüklüğü çok yasadim mutlaka böl şu ve ayran ic tavsiyemdir 1 haftaya ıyi oluyorsun zaten doktorun verdiği ağrı kesici bana yetmemisti 2. Kutu almıştım eczaneden
Söyleyeceklerim bu kadar simdiden hayırlı olsun 😊🌸