Niye canını sıkıyprsun ki canım takma az alınca da hiç karnın çıkmamış daha diye kötü hissettirenler var kimseyi memnun edemezsin herkes illa bi kıyaslama yapıyor çok önemli bişey gibi önemli olan bebişlerimizin sağlıklı olması boşver onları😀doğum sonrası da verince çekemezler veremeyince de malzeme olur konuşacak maalesef bazı insanlar böyle 😂güzel düşün bebişi üzme bebeğini taşırken ne kadar güzelleştiğini hisset sen artık annesin💕