Merhaba güzel anneler,
Şu sıralar özellikle bugün sonrası o kadar moralim bozuk ki sanki etrafımda kimse beni anlamıyor gibi 😣
19+6 haftalık hamileyim bu zamana kadar 7 kilo aldım evet bana da çok geliyor ama aynı zamanda zaten troid hastasıyım kilo problemi benim için hep zor bunu bildikleri halde şu sıralar eşimin aile ve akrabalarından kiminle görüşürsem ay ne çok kilo almışsın çok erken değil mi? Benim göbeğime 5.aydan sonra çıkmıştı seninki daha simdiden başladı mı acaba bu kiloları verebilecek misin gibi gibi gibi söylemlerde bulunuyorlar 😣 o yetmezmiş gibi birde kaynanam olacak kadın benim sözcüm gibi gittiğimiz her ortamda bana sorulan soruları cevaplayıp üstüne birde her gördüğüne Gözde de 6 kilo 7 kilo almış böyle giderse kapıları genişletmek gerek diyor saygısızlık etmeyeyim diyorum ama bir yere kadar dayanabiliyorum.
Instagramda hamileleri görüyorum çiti piti çok sevimli çok güzeller aynaya bakıyorum aynaları parçalayasım geliyo offf Allah'ım Haziran gelmek bilmiyo hamileliğin stresi sıkıntısı yetmez gibi birde densiz insanlarla uğraşmak çok zor kendimi hiç iyi hissetmiyorum😣😣😣