Sumeyra97 Ilk hamilelik belirtileri neler? Neler yaşadınız? Ben daha test yapmadim ama kasıklarım ve belim çok ağrıyor Siz yaşadığınız belirtileri yazar misiniz ?
ilooshhh Sumeyra97 gögüslerim hassaslaşmaya başlamıştı bide uykum çok gelirdi hatırladıklarım sadece bunlar ☺️
Kocaeli41 Sumeyra97 normal adet belirtileri oldu olucam kesin dedim ondan belimin kasıklarımın agrısı dedim ama meger hamileymişimm😊😊
Zelihafirat Sumeyra97 göğüslerim büyümeye başladı birde adet yaklaşırda şişer hassas olur ya aynen öyle
Sumeyra97 Kocaeli41 ne mutlu sana 😊 Benim adet yakinken karnim hafif hafif sancırdı anlardim adet olucağımı ama son günlerde sadece kasıklarim ağrıyor ve belim
Symcvk Ben göğüslerimden anlamıştım hiç adet döneminde hassaslaşmazdı hamile kaldığım ay resmen dokunamıyordum hala dokunamıyorum ve resmen damarlarım belirdi
Ebru-isil Adet geçikmesindeki gibi hassasiyet oldu ve adet olacakmış gibi ağrı oldu.Mide bulantım hiç olmadı 🙃
Demi Sumeyra97 ben regl olacağıma o kadar emindim ki.. Aynı şekilde ağrılarım, göğüs acım vardı. Bende hiçbir farklılık olmadı.