34+3 diamniyotik dikoryonik, iki erkek bekliyorum ☺️ kan ilacı, d3, multivitamin,magnezyum,kalsiyum kullaniyorum. Omega3u 33.haftada kestik, nişana benzer kanlı bir akıntım oldu rahim ağzımda kısalma var omega3 kan sulandırıyormus her ihtimale karşı önlem aldık.1 haftadır progestan fitil kullanıyorum, bebeklere ciğer geliştirici vuruldu. Salı günü sezaryen tarihimizi belirleyeceğiz 🙈🙈