Yaman Bnde 15 haftaligim daha yeni yeni başladı çıkmaya ama bnm ilaclardan göbeğinde vardı biraz bide cok gaz oluyordu
Gzdnr2113__ fjolla ben varım 2.gebeligi. 10 haftalıgım ama gören 5 aylık der yani mide bulantısı da var aslında pek bişide yiyemiom ama havan topu gibi masallah😀😀😂😂
fjolla Gzdnr2113__ mashallah canim valla bende oyle ishallah salikloder da gobegide tasiriz valla benim hamileligim 5 yil sonra insan ister istemez herseyi kafasina takiyor
Gzdnr2113__ fjolla valla keske yemek yiyebilsem esim dışardan getiriyo onu bile yiyemiyorum kokuyo can tasıyoruz hersey gelir gecer onlar için çekilen hersey mübahtır🙏
Begonia fjolla Bu haftada karnınızın bebekten dolayı büyümesi mümkün değil. İlk beş ay hamile olduğum anlaşılmıyordu benim.
nursedahatira fjolla ilk haftalarda çok fazla şişkinlik oluyo 5 haftalıkken olan göbeğim şuan 12. Haftadayım yok yani. O zamanlar karnım şiş ve sertti
fjolla nursedahatira evet benimkide ayni sis ve sert bekli gazlardan da olabilir bilmiyorum 7+0 da bebgi gorduk kalbini duyduk hersey iyi di inshallah sali yine randevum var inashallah hersey idir
M-o-r-58 fjolla ilk bebeğimde bende öyleydim 3 aylıkken 5 aylık sanıyordu görenler 😄 20 kilo almıştım toplamda. Şimdi 8 haftalık olduk yine karnım çok büyük ama bi ağrı var gaz sancısı sanırım taş gibi hiç geçmiyor 🙄
GulcanYvz fjolla canım şişlik oluyor benim göğüslerim göbeğim yanlarım fırladı hep 6-7-8haftalarda öyleydi 2 -3 gündür hepsi indi 9haftalık olduk şükür normal yani canım
fjolla ya kizlar bisey daha sorucam ben size benim doktorum beni kontrole her 3 hafta yada 2 hafta cagereyor 3 aya kadar boyle diyo konteol amacli boyle sik sik kontrole giden var mi
Eceveannesi fjolla ilk öyle oluyor cnm sonra düzene girio korkma şişkinlik oluo adet olmuyoz die heralde😂