Gupssse Iyi akşamlar hanımlar. Riskli gebelik doktoru arastiryrm kendi doktorum özeldeydi ancak memnun değilim artık 2 kez kürtaj oldum ikisini de o yaptı ama çok ilgisiz.mumkunse devlette olsun .
Hafsahira Gupssse Etlik zübeyde hanımnda polikinlik 3 gökçen örgül doktorumun adı bebeğimde ki kordon eksikliğini 28. haftada gördü o zamana kadar başka doktordaydım taramalarda bile göremediler ama o ilk muayenemde çözdü ayrıca çok ilgili bir doktor tavsiye ederim doğum değl de muayene açısından etlik çok güzel br hastane :)
Misssimsek Gupssse canım doktor olarak isim veremiycem ama benim.iki arkadaşımda hacettepe nin riskli gebelik bölümüne gidiyordu birisi cok şükür sağlıkla doğum yaptı diğerinin hamileligide sorunsuz devam.ediyor
Tgb2310 Devlette ama devlette hasta bakmıyor özel dr bakıyor ank ünv hocalarından prof.dr.bülent berker ve prof.dr.cem atabekoğlu ilgili olarak bülent hocayı tavsiye ederim donanım son trend aletler ve bilgisiyle cem hocayı tavsiye ederim
SecilM Tgb2310 ben de cem hocanın hastasıyım 1 yıldır. 1 ameliyatımı o yaptı kapalı yöntemle. Çoğu doktor yumurtaloğın da alınır ve açık ameliyat olur diyordu. Ama cem hoca tecrübesiyle Allah razı olsun kurtardı ve yumurtalığım da alınmadı. 2.tüp bebel tedavimdeyim onda. İlki tutmadı. 2.si de ptesi öğrenicez. Tutmasa bile 3.yü yine ona gitmeyi düşünüyoruz. Sorun eşimde olduğu için embriyolar 3.güne gidebiliyor ve rahme tutunmuyor sağlıklı sperm olmadığı için.
Gupssse Hafsahira etliye çok iyi anılarım yok malesef.:( kanama alanim fazlaydı ne müdahale ne bisi ağrı içindeydim zaten düşecek gibi umursamaz konuşmalar vs sonunda kaybettim zaten ama muamele aklımdan gitmiyo hala
ZhraB Hafsahira allah dusmanımı etlige göndermesn bn cok korkuyom o hastaneden herkes sıkayetcı kim cıkıyorsa sıkayet edecm diyo etmıyorlar o kadar berbat
Gupssse AATozarr şehir hastanelerinde dr önerin var mı bi de kadın doğum dr u yönlendirmesi ile perinatolji den randevu oluyormuş
Hafsahira ZhraB canım doğumu bende orda düşünmüyorum zaten aldığım yorumlar beni de baya korkuttu ilk doğumumu ankara eğitim araştırma devlet hastanesinde yaptım özelden farkı yok tek kişilik odadasın bebeğini doğar doğmaz yanına koyuyolar ne oluyosa o odada oluyo yani muayene polikinlik açısından etlik güzel normal gebe polikinliği de ilgisiz ama riskli gebelik hastalara çok iyi bakıyor çok düşüyolar hastalarıj üstüne her hafta kontrol 25 haftada bile nstye bağlıyolar her türlü önlem var yani
AATozarr Gupssse Ali Turhan çağlar evet ilk önce gebe polikliğinde muayene oluyorsun doktor direk kons. Atıyo zaten randevu almana gerek yok aynı gün muayene olabiliyorsun ,kaç haftalıksın ve riskli gebeliğe ne için gidiceksin ?
Aselannesi_85 Gupssse tecrübe ile sabit erkek Dr daha hijyenik çalışır ve daha dikkatlidir.Kendisi riskli gebelik alanında uzmandır. Özel muayenehanesi var 300 TL ücreti. Kendimde ona gidiyorum.
Gupssse AATozarr hamile değilim en son 14 aralıkta kürtaj oldum 2 aylıktı kanama alanı arttı ve nedeni hala bilinmiyor genetik test sonuclarini bekliyrm ayni seyleri yasamktan korkuyrm
AATozarr Gupssse Anladım cnm ALLAH yardımcın olsun inş temiz çıkar sonucun , sonucunu alınca gitmen daha mantıklı olur dediğin gibi o zaman ilk jinekolojiye görün onlar zaten yönlendirir seni , RABBİM tez zaman da gönlüne göre versin inş🙏