Hilall3 Canım ben casual cadillac air aldım. Civildeki bayan direk bunu önerdi, ablası da kullanıyormuş. Mağazada inceledim, sürüşü, kalitesi, her şeyiyle o kadar içime sindi ki tam aradığım bebek arabası ben bayıldım 🥰 bu arada çiviler fiyatı 1899₺İdi. 17 şubatta e bebekte indirime giriyor 1775₺ düşüyor. Ben ayırttım sabahtan gidip alıcam Allah nasip ederse memnun kalıcağımı düşünüyorum 🤓