Aysgldmrbs miniginannesi1 miniginannesi1 doğumdan sonra dökülmezse bakarız çaresine ben lazere gidiyordum hamile kalınca yarım kaldı
Yaman miniginannesi1 evet değişiyor ağdaya gidiyorum 2 aydır bacaklarımı almıyorlar cok yok diyorlar tabi ilerde nolur bilemem
miniginannesi1 Yaman Benimde aynı şekilde özellikle bacaklarımda tek tük çıkıyor bakalım belki o da değişir 😂
Svdaa miniginannesi1 normalde tüysüz olan ben karnımda baya tüylenme var inşallah dökülür doğumdan sonra🤲🏻
Birdinlesen Benimde ilk aylarda aşırı tüylenmeye başladı göbeğim 🤷🏻♀️Şimdi 28 haftamdayım daha iyi durumda, Aksine diğer bölgelerimdeki tüyler Azaldı hepsi göbeğimde çıkmış gibiiiii🤣🤣🤣
Bbsraa miniginannesi1 dökülür diyolar sonuçta hormonlardan da kaynaklı csnim. Hamilelikte çıktığı için sonrasında da dökülme ihtimali var
miniginannesi1 Bbsraa büyük ihtimalle canım dediğin doğru ☺️ amaan bebekler için her şeye değer zaten 🤗
Birdinlesen miniginannesi1 bendede erkenden başlamıştı bende şok oldum ne oluyorrr diye🤣🤣sonra alıştım bir çok insan yaşayabiliyormuşşşş
Bbsraa miniginannesi1 aynen valla sağlıcakla kucağımiza alalım inşallah. O an da zaten göbekteki tüylerimizi düşünmeyiz 🤣
gamzelimgamze miniginannesi1 Ben🙌 Eskiden ne güzeldi göbeğim ayva tüyü bile yoktu.Geçiciymiş ama doğumdan sonra kaybolucakmiş inşallah.
miniginannesi1 Bbsraa inşallah canım Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏☺️ Olmadı onları sonra düşünürüz 😂