DBaybars miniginannesi1 Evet ben yaşıyorum maalesef, geri kalan her yerimdeki tüyler azaldı ama göbeğimde aşırı bir tüylenme oldu
Misssimsek miniginannesi1 eşim sürekli bu tuylerle sen hiç usumezsin diyip duruyor 😂😣 acayip tuylendi. Doğumdan sonra dökülür diyorlar bir umut bekliyoruz bakalım doğumu 😂
miniginannesi1 DBaybars Benimde aynı şekilde oldu zaten diğer yerlerde çok fazla tüylenme olmuyordu, göbeğimde hiç yoktu o yüzden çok şaşırdım
Bbsraa Evet bende de var. Normalde Azalıyor ama göbek üstündekiler cogaldi "_"ama alma doğumdan sonra dökülür.
Smraozn12 miniginannesi1 bndede cok fzla oldu ama karnım büyüdükçe dogum yaklaştıkça hepsi döküldü tek tük var suan mrk etme dökülecek alim deme ☺️
Ozgesn miniginannesi1 bende de var 17 haftada basladı 25+3 üz artma yok ama tüylenme var yani olduğu gibi duruyor alamıyorum da ağda falan da sürmüyorum.
miniginannesi1 Ozgesn Ben şuan dökülceğini umut ederek kafama takmamaya çalışıcam en kötü ihtimal doğumdan bir süre sonra ağda artık 🤷♀️
SinemSayin Normalde benimde yoktur ama hamilelikten dolayi baya bi yastik gibi oldu yani🤣 dogumdan sonra dökülecegini umidediyorum🙊
DBaybars miniginannesi1 benimde önceden yoktu şimdi maşallahı var 😂 alıyorum ama ben mecbur, çünkü nefret ederim kıl tüyden bide sürekli ultrason falan derken doktorlar öyle görsün istemiyorum utanıyorum 🤦♀️
Bbsraa miniginannesi1 dökülür diyolar sonuçta hormonlardan da kaynaklı csnim. Hamilelikte çıktığı için sonrasında da dökülme ihtimali var
Yaman miniginannesi1 evet değişiyor ağdaya gidiyorum 2 aydır bacaklarımı almıyorlar cok yok diyorlar tabi ilerde nolur bilemem