Hilosveminikoglus Benim doktorumun bana verdiği kağıtlara bakarken geçen gün gördüm; bebeğin ağırlığı için 2100 gr diyor, yan tarafta da (+- 310 gr) yazıyor. Yani önemli bir yanılma payı var aslında. Aynı haftadaki bir bebeği 300 gr eksik birini 300 gr fazla ölçse ciddi fark olur ama kiloları aynı bile olabilir.