Hilosveminikoglus Arkadaşlar 31+1 günlük gebeyim. Bugün devlet hastanesine gittim. Bebeğime 1920 gram dediler. Özel bi kliniğe gittim 1370 gram dediler. Kafamız çok karıştı. Her iki doktorda kendinden çok emindi. Aradaki farkın sebebi ne olabilir sizce?
Tstnptt Hilosveminikoglus net değil ztn kilolar cnm cihazdan cihaza değişiklik gösteriyor normalse 2 kiloda ayına göre çok takılma derim ben
hunilimom Hilosveminikoglus cihaz kaynaklı büyük ihtimal canım devlet hastanesindeki cihazlar biraz eski olabiliyor ondan olmuş olabilir en son kontrolde ne kadar di kilosu
okyanustakibulut Hilosveminikoglus canim devlet yanlış yapmis belli benimde 30. Haftada bebeğim 1500gr di ve haftasindan önde giden bir bebek normal yani takilma zaten bebeklerimiz son 4 haftada asıl kilolarini alıyorlarmış
doganBanu Hilosveminikoglus Ben 31+2de gittiğimde boyu 42cm ve 2000grdı. Bence devlette ölçtürdüğün doğrudur canım🌸 Diğeri bana düşük gibi geldi.
Hilosveminikoglus Tstnptt evet iki doktorda normal dedi canım. Ama yinede etkilenmiş bulunduk biz. Arada yarım kilo oynuyo
Hilosveminikoglus hunilimom evet doğrudur canım. Klinikteki cihaz daha yeniydi. En son geçen hafta 1308 grmdı.
ayseeyildiz bence iki kiloda çok iyi 😇 saglicakla gelsin kucagina inşaallah . bende 28+5 im en son devlete gittigimde verdikleri resim bile hayalet casper a benziyordu bence özeldekine guvenmelisin cihazlari daha yeni oluyor.
Hilosveminikoglus ayseeyildiz çok sağol canım amin cümlemiz inşallah hahaha bize ultrason çıktısı bile vermediler😂
ayseeyildiz Hilosveminikoglus verdikleride pek biseye benzemedi 😊 1920 ise eger tombis bir bebek olacak galiba maşaallah simdiden ama 1370te cok iyi bence
Hilosveminikoglus ayseeyildiz sanırım biraz zayıf bi bebek olucak ama olsun. Yeterki sağlığı yerinde olsun da kilolu olmasa da olur🙏
ayseeyildiz oyle dusunme bak sana moral olsun gercekten sukretmelisin benm bebegm suan 940 grm mis ozele gidiyorum suan.
Hilosveminikoglus hunilimom hayırlısı artık canım allaha emanet. Belliki doğana kadar net öğrenemicez
hunilimom Hilosveminikoglus doğum zamanı da tam.belli olmuyor bana 4 kiloyu geçmiştir dendi ama 3840 doğmuştu
ant2602 Hilosveminikoglus benim iki devlet doktoru arasında kiloyu bırak hafta farkı var hemde iki hafta 😊perintaloğa bile gittim. Bir sıkıntı görmedi. Çok güvenmiyorum ama 31 haftalıkken gittim devletteki doktorum 1750 demişti. Onun cihazı biraz eski hastane eski hastane. 35 haftalıkken diye gittim 2300 çıktı diğer doktorum 33 hafta 2200 çıkarttı artık sen düşün 😂kime neye inanayım
okyanustakibulut Hilosveminikoglus tabi tabi doğururken anamda anam diye yirtinirsin 😂 saka bi yana saglikla bir avazda gelsin kilo önemli degil önemli olan sağlık