melekanesi sirf size cevap yazmak için üye oldum. Sizi allaha havale ediyorum- bu ithamlarınızla kul hakkı yiyorsunuz. Evet tıbben görülmesi gereken zamanda Bebeğinizin kalp atışı görülmedi ve sizi Bir doktor daha degerlendirsin diye radyoloji bölümünde tekrar ultrasona gönderdim. Elinizde radyoloji doktorunun verdiği ultrason raporunuz var boş gebelik diye…onu niye söylemiyorsunuz???? Ki boş gebelik durumunda sadece direkt küretaj da önermiyorum- risk olmayan durumlarda doğal yoldan kanama ile kendiliğinden düşebileceği seceneğini de sunuyorum..ikinci konu ise hiçbir hastamı şimdiye kadar hadi git devlet hastanesine diye sahipsiz bırakarak başka hastaneye yönlendirmedim- çünkü nöbetçi doktorumuz var 7/24 bayram-seyran.. çift rahminizde/ oldukça geç döllenmiş bir mucizeyi taşımışsınız-Allah bebeğinize de size de sağlık versin ancak katil muamelesi görmek hem bir anne hem de her hastasıyla aşırı empati kuran bir hekim olarak beni çok üzdü. Başta annelik içgüdülerinize verdim ancak ben de anneyim ve şuan bu yazıyla karşılaşınca çocuklarımın hakkının yendiğini düşünüyorum. Çünkü çoğu zaman mecbur olmasam da- görevim olmasa da karşımdaki insana ayıp olmasın diye çocuklarımdan çalıyorum…