Merhabalar.
Nisan ayında hamile kalmıştım. Çalıştığım kurumdaki doktor çift rahimli olduğumu iyi bir doktora gitmem gerektiğini söyledi. Daha önce devlet hastanesi deneyimim olduğunu için devlet hastanesi düşünmedim. Evime yakın olduğunu için Medical Park hastanesi gittik. Muayene etti. Su iç sıkış gel dedi. Zar zor gördü. Tebrik ederim o doktoru dedi. Söylemesem görmeyecekti belki de. Sonrasında bebeği istiyor musun dedi? Evet dedim. 2 hafta sonra gel dedi. Gitmeyecektim hatta doktorumu değiştirecektim. Sekreter tekrar muayene ücreti ödersiniz deyince değiştirmedim.
2 hafta sonra gittim. Muayene etti. Buz gibi tavrı zaten. Boş gebelik kürtaj yapalım dedi. Ama benim kanamam ağrım yok. Bayramda düşük yapacaksın zaten. Beklemene gerek yok. Ben burada olmayacağım dedi. Beklemem istediğimi söyledim. O zaman düşük yaparsan devletin aciline git dedi.
Düşük yapıyor olabilirdim doktor tabiki söyleyecek. Ama biz gibi tavrı, acımasız konuşmaları. Allaha havale ettim. Günlerce ağlamadan duramadım. Sonra Etlik Lokman hekim Hastanesi Meltem hanıma gittim. Allah razı olsun bebeğimi kalp atışını gösterdi.
Doktoru başhekime şikayet ettik. Ama boş çıktı. Cevap olarak bize doktorumuz bütün tetkikleri yapmış dediler.
Evime yakın olmasına rağmen medical parka gitmiyorum gitmem.