Merhaba herkese ben 4+4 haftamdayım henüz kese görülmedi 10gun sonra randevu var sizin bu vakitlerde ne gibi değişimleriniz olmuştu ? Benim sadece çok az sıklıkta adet sancısı gibi bişi oluyo onun dışında bişey yok. Kendimi hamile gibi hissetmiyorum. Mide bulantısı, baş dönmesi, göğüste değişiklikler vs ne zaman başlıyor ? Fazlasıyla duygusal olmakta normal mi ? Sizler neler yaşamıştınız ?