Yesimmmmmmm Kizlar selam pazartesi kan degerim gebelik kcin 98.7 ydi carsamba 176.5 Birde cuma vericem sizce kac yukselmeli kac olmadi . Bu deger iyimi
UraSsmom Yesimmmmmmm Bi fikrim yok ama üstte kalsın cnm benim ilk tahlilde 899 çıkmıştı daha da yaptırmamıştım 🤷♀️ Bildiğim kadarıyla 2 günde 2 katı filan olmalı sanırım
Gunes24 Yesimmmmmmm 2 gün sonra iki katına çıkmış olması ya da %10 artmış olması gerekiyor. Yarın tekrar kan vermenizi öneririm.
Busracetin Yesimmmmmmm degeriniz gayet guzel , 2 gunde en az %60 artmasi gerekiyor siz de de yeterli artis olmuş , korkmayin
Pitircikk Yesimmmmmmm bence de değeriniz gayet güzel, 2 günde %60 artması gerekiyor. Bir de aynı saatte ve aynı laboratuarda kan vermeye dikkat edin diğer türlü farklılık gösteriyor.
sadiyee Merhaba arkadaşlar çarşamba günü kan testi verdim değerim 119 çıktı adetim sadece bir gün gecikmişti. Yarın yine kan vereceğim sizce değer normal mi? İlk gebeliğimde değerim yükselmedi düşük yaptım.
Yesimmmmmmm sadiyee normal benim de 98 di ilk sonra176 oldu yarin saaat kac ta vericen sonucunu yazarmisin
DuyguDemir3 Yesimmmmmmm ilk değerim 87.66 idi Tekrar Kan vermedim bebek görünmedi 15 Gün sonra Tekrar Gittiğim de allttaN muayene ile gördük 6 haftalıktı geç döllenme olmuş dedi Sizinde öyle olabilir üzmeyin kendinizi iyi düşünün İyi olsun :)
Yesimmmmmmm DuyguDemir3 benim de buyuk bi ihtimal gec dollenme oldu. 15 gun snra kalp atisi duydunuzmu
nurglakays-95 Yesimmmmmmm 6+1 haftalık hamileyim ilk kan değerim 46.71 bir hafta sonra 587.7 sonraki hafta ise 10.878 çıkmıştı geç döllenme olmuş kesemizi geçen hafta gördük 17 sinde kalp atışlarımızı duyacağız inşallah🤗
polisanne19 nurglakays-95 bende 6 haftalığım bu pazartesi duyarız demişti doktor ama herkes erken diyor
aayseegul nurglakays-95 cnm ilk kan değerinde adetine kaç gün vardı?benim 6 gün varken 49 çıktı iyimi bilemedim bugun tekrar kan ver dedi dr
nurglakays-95 polisanne19 ablamın gebeliğinde 6+4 haftalıkken duyulmuştu benim doktorumda erken olduğunu, geç döllenme olduğu için biraz daha beklememiz gerektiğini söyledi ☺️ Hayırlısıyla duyarız inşallah 🥰
DuyguDemir3 Yesimmmmmmm 6 haftalık alttan muayene de kalp atışını biz duymadık fakat doktor kalp atışı var ben görüyorum dedi. 2 hafta Sonraya randevu verdi ilk kalp atışını 8 hafta 2 günlükken duyduk :)
sadiyee Yesimmmmmmm cuma günü tekrar verdim 351 çıktı doktorum çarşamba günü gel kese görünecek büyük ihtimal dedi. Şimdi sabırsızlıkla Çarşamba’yı bekliyorum 😊
ipek_aras25 Yesimmmmmmm bende ilk öğrendiğimde 15.91 di 4 gün sonra 140.6 çıktı doktorum geç döllenme olmuş ama 4 gün için çok iyi çıkmış dedi
ipek_aras25 Yesimmmmmmm en son salı yaptırdım beta hcg 140.6 çıktı bi sonraki kontrolüm 12 şubatta o zaman bakıcaz tekrardan o zamana kadar 1100 olur dedi doktorum