Kbraozak CansuArifeEr yaaa ne diyeceğimi bilemiyorum hikayemiz beni ağlattı çok duygulandım 😥 rabbim size bağışlasın yavrunuzu sağlıklı uzun omru olsun inşallah❤
Nurdanahsen Ayy cnm Bnde yarın medipola gitmeyi düşünüyorm nasıl hastane iyi mi? Hemde Semra hanıma aldm doğum ücretiyle , muayene ücreti ne kadarmış,? Yeni açıldığı için indirimli dediler bana ama fiyat alamadm niye orda doğuramadın ki sen?
CansuArifeEr Nurdanahsen semra hanım cok detaylı bilgi veriyor ama ben cok eksiğini gördüm kanamam varken kanama yok dedi oysakı pedimde bariz kırmızı lı akıntı vardı nişanım gelse 24 saatte doğum olur dedi. Ben kontrolden cıktım 6 saat sonra doğum yaptım yüzyılda
anilece Çok duygulandım 😢 bir ömür boyu mutlu olun güzel kızınızla 🎀 o anlayışsız kadın hemşireyi Allah’a havale ediyorum. Kadın kadının halinden anlamalı di mi?
SunaKzl CansuArifeEr canm rabbim sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin yuzuncuyilda normal doğumu ne kadar yaptınız bende orada düşünüyorum
CansuArifeEr SunaKzl normal doğum yaptım 2850 tl normalde biz en basından beri oraya muayene oluyoduk o yuzden ınsan kaybaklarına gittik 2400e kadar indirim yaptılar
Ciida67 CansuArifeEr Gozunuz aydın rabbim analı babalı büyütsün inşallah bebeğin kilosu siz doğuma girerken kaçtı hatirliyomusun canım benimde 36.haftada 2630 çıktı doktor küçük diye sezeryan önerdi sanada öyle tavsiyede bulunan.oldumu acaba
CansuArifeEr Ciida67 bizim 3 hafta kilomuz durdu yinede sezeryan denmedi sakın kabul etmeyin doktorunuzu değiştirin doğum anında bile seseryana yönlendirebilir sezeryan kadar berbat bişey yok ben hastaneden güle oynaya cıktım kadının biri duvarlara tuta tuta yürüyordu. Normal doğum zor ama sonrası hem kolay hem sağlıklı baska doktora gidin🙏🏻🙏🏻
Nurdanahsen CansuArifeEr bende bugün ona gittim evet detaylı bilgi çok veriyor, yani sana inanmayıp sana eve git mi dedi yoksa sen kendin çekip gittin mi
Cancuu CansuArifeEr gözünüz aydın hoşgelmiş bebeğinizz🤗 okurken çok duygulandım , Allah sağlık sıhhat uzun ömürler versin size ve bebeğinize🤲🏻
CansuArifeEr Nurdanahsen bana inanmadı değil nstde sancım gözükmüyordu sancım vardı ve hafif kanamam vardı semra hanım normal vajinal akıntı demişti nişan 24 saat içinde doğum başlaması demek demişti ama benım 3 gün sonra doğumum oldu şans meselesi belki gerçekten muaeyenede daha doğumhm başlamamışta olabilir. Ama cok detaylı ilgileniyor cok konuskan bir doktor gerçekten